Preskoči na glavni sadržaj

Dani Ceballos: "Kada se nisam osjećao dobro, uvijek sam pomislio na ono što je Luis Enrique rekao o meni."


Dani Ceballos je dao veći intervju za MARCU, gdje je pričao o mnogim stvarima o sebi, a mi Vam ga donosimo prevedenog u cjelosti.

KAKVE USPOMENE TI DONOSI STADION GDJE SI POČEO?
 - Za mene je biti na tom mjestu velika čast. Tu sam počeo sa svojim nogometom i dvije godine sam proveo kao kadet, te smo napravili nekoliko odličnih stvari u ovom klubu. S ovog terena sam ponio prijatelje koje imam i dan danas.

KAKAV JE TVOJ ŽIVOT KADA DOĐEŠ OVDJE?
 - Za mene je uvijek uzbudljivo vratiti se na Utreru jer je to mjesto gdje se osjećam smirenijim i ugodnije. Ovdje me svi znaju i ulicom mogu prošetati kao još jedna osoba jer me ne gledaju kao nogometaša nego kao osobu i svojeg susjeda. Jako sam sretan s načinom na koji me tretiraju u mojem gradu.

ŠTO LJUDI NA ULICI GOVORE? DA SE VRATIŠ U REAL ILI BETIS?
 - Gajim veliku ljubav prema ljudima u Madridu, ali i prema onima u Betisu jer mi i jedni i drugi govore da se vratim, ali ovdje je nekako sve više naklonjenije Betisu jer sama javna priča je velika baš u vezi Betisa, te je on ovdje najveći klub, tako da me zaustavljaju i govore mi da se vratim na Villamarin.

ZA ONE KOJI NE PRATE PREMIER LIGU, KAKVO JE SADA TAMO VRIJEME?
 - Sada tamo imamo malu stanku. Imamo još 13 kola do kraja i živi smo u tom natjecanju. Premier Liga je liga u kojoj ako pobijedite tri utakmice možete biti na vrhu tablice. Nama fali 10 bodova do pozicije koja vodi u Ligu Prvaka i moramo svi povući u tom smjeru, te ostvariti taj cilj ove sezone. Na osobnoj razini, tek sam se vratio nakon ozbiljne povrede, što je prva koju sam imao kako sam profesionalni nogometaš. Ozlijedio sam tetivu i doktori su mi rekli da to i nije baš neka standardna ozljeda i da moram biti oprezanIšao sam malo po malo jer sam se bojao da se ponovno ne povrijedim. Možda sam dva ili tri tjedna/sedmice onako baš dobro, te sada moram uhvatiti ritam, natjecati se i doći do svoje najbolje razine.

KAKO SE TVOJA OZLJEDA POJAVILA?
 - Bilo je to na utakmici protiv Guimararesa u Portugalu, te mislim da je to zbog same utakmice. Odigrao sam 17 utakmica u dva mjeseca, bio sam jedini igrač koji je to igrao. Tada sam pričao sa Unai Emeryjem i rekao sam mu da želim igrati u svim natjecanjima sve dok to bude moje tijelo dozvoljavalo jer sam zaista želio igrati svaku utakmicu. No ponekad morate naučiti iz grešaka. To me koštalo ozljede, ali iz svega učite.

ZAŠTO SI SE ODLUČIO VRATITI U VALDEBEBAS ZA VRIJEME REKUPERACIJE?
 - Liječnička služba Arsenala i Madrida dogovorila se da je za mene najbolja stvar da se vratim zbog jezika i zato što poznajem doktore i fizioterapeute, zato sam rekuperaciju odradio na Valdebebasu. Danas sam jako sretan jer mislim da je to bila najbolja odluka. Proveo sam mjesec i pol dana u Madridu prije nego sam se vratio u London, gdje sam obavio liječničke testove i sve je bilo kako treba. I od tog trenutka pokušavam doći na pravu razinu i uhvatiti dinamiku.

JESI LI MOGAO VIDJETI ZIDANEA ILI SVOJE SUIGRAČE?
 - Ja sam pričao samo s predsjednikom i trenerom i moraom im na tom biti uvelike zahvalan jer su mi rekli da sam ja igrač Madrida i ako se moram ovdje vratiti da bih se oporavio da onda nema nikakvih problema. Nisam imao termine kada su imali i igrači iz prve momčadi imali, ali rekli su mi ako bi nam se ikada rasporedi uskladili, da ni s tim nema problema. Imao sam priliku i s njim pričati i tada su mi svi radnici tamo rekli kako im falim jer sam izuzetno socijalna i prijateljski nastrojena osoba jer sam takav kakav jesam i za mene je bio ponos to čuti. Imao sam priliku pozdraviti i trenera koji mi je rekao da prati utakmice Arsenala i to mi je bila velika čast.

ŠTO SI NAUČIO U ARSENALU?
 - Pomalo svega. Svaki nogometaš na Svijetu želio bi igrati Premier Ligu prije nego se umirovi. Moj red je bio da se to dogodi još dok sam mlad. Ja sam zaljubljenik u nogomet i svatko tko voli nogomet mora voljeti i Premier Ligu. Ovo je liga u kojoj mroate biti spremniji nego u španjolskoj u vidu kondicije, dok su stvari tehničke i taktiče prirode podjednake. Ovdje ako se sastanu bilo koje od prvih 6 ekipa gledat ćete kompetitivnu utakmicu. Ovo je izuzetno kompetitivno natjecanje.

NE BUDE LI TI DOSADNO POPODNE U ENGLESKOJ? KAKO IDE JEZIK?
 - Ne uopće. Kao i u Madridu, tako i u Utreri, pa i u Londonu uvijek sam se osjećao kod kuće... Negdje s roditeljima i sestrom, pa sada i sa curom. Isto tako, ove godine mi je ispala prilika da naučim engleski i nemam previše vremena. Ponekad odem u šetnju, ali većinom učim jezik, ovdje sam godinu dana i mogu ga jako dobro naučiti, što mi može otvoriti vrata za neke druge stvari. Učitelja mi je dodijelio klub, imam 4 puta tjedno/sedmično po dva sata, te do sada sam već na 80% razumijevanja riječi, a i pričam ga jako dobro. Moja želja je naravno ako i Bog tako odredi, da kada igram europska natjecanja da intervjue dajem na engleskom jeziku.

NEKI DAN JE EMERY REKAO: "ON JE DEČKO S VISOKOM KVALITETOM I JAKO JE DOBAR NA MENTALNOJ RAZINI. TO ĆE GA DOVESTI NA VRH." KAKVA SU TVOJA ISKUSTVA S UNAIEM?
 - Unai je za mene bio ključan kod dolaska u Arsenal. Osim tog što je Arsenal veliki klub na transfer sam se odlučio zato jer je Unai došao kod mene u kuću da mi kaže kako voli moj nogomet, kako je zaljubio u mene još od mojih igara u Betisu. Trener je ključan da izvučete maksimum iz svojih nastupa. Unai mi je rekao da ću biti vrlo važan u Arsenalu pod njegovom palicom i zaista nisam imao nikakvu sumnju oko svojeg odlaska.

JE LI NA TEBE UTJECALA SMJENA TRENERA I DOLAZAK ARTETE?
 - Ja sam sam sebe zeznuo jer sam se ozlijedio i nikada nisam bio u situaciji da sam ozljeđen u onom trenutku kada momčad malo pada. Ozlijedio sam se kada smo bili 5. ili 6., odnosno 4 ili 5 bodova manje od mjesta Lige Prvaka. Gledao sam utakmice i vidio sam kako nas kreće lošije, nismo pobjeđivali i ušli smo u dinamiku gdje je jako teško zabijati golove. Osjećao sam se bespomoćno i ljutito jer nisam treneru mogao vratiti sve ono što je on napravio za mene.

PRIJE NEKOLIKO DANA ARTETA JE REKAO DA PRVO MORAŠ UHVATITI RITAM I DA ĆEŠ ONDA IGRATI. ŠTO JE TEBI REKAO?
 - Mikel će biti odličan trener. Učio je od Pepa i posjeduje filozofiju nogometne igre za koju smatram da perfektno odgovara našoj ekipi. Istina je da je stigao u teškom trenutku za klub, ali na mentalnoj razini je trener za kojeg vjerujem da ga sada Arsenal treba. Otkako sam se vratio radim s njim dva tjedna/sedmice i sada mu moram pokazati da sam spreman igrati za Arsenal. Nakon pauze ponovno ću biti važan.

ŠTO MOŽEŠ REĆI O SVLAČIONICI ARSENALA?
 - Poznajem se sa Hectorom (Bellerinom) dugo vremena. Uz to što je moj suigrač smatram ga prijateljem, čak i prije nego sam stigao u Arsenal. On mi je mnogo olakšao u životu ovdje jer u vidu svakog problema ja mogu računati na njega. U vidu nogomet, svi znamo kakvu kvalitetu posjeduje Mesut ili Lacazzete, te se s njima najbolje razumijem u vidu komunikacije na terenu. Oni su dobri igrači i jako su gladni pobjeda.

PRIČALO SE KAKO BI TOKOM ZIMSKOG PRIJELAZNOG ROKA MOGAO ZAVRŠITI SVOJ PERIOD U ARSENALU I KRENUTI U VALENCIJU. ŠTO JE TO BILO?
 - Nikada nisam imao mirniji market, bilo da se radilo o zimskom ili ljetnom periodu. U prvoj godini u Betisu već se pričalo o Madridu i Barci i nakon toga sam potpisao za Madrid. Već na zimu me natrag želio Betis, a nakon Europskog Prvenstva se pojavio Arsenal i ostali klubovi. To je znak da stvari obavljaš jako dobro jer se klubovi bore za tebe, ali je isto tako istina da i sam volim stabilnost u klubu i ostao sam u Arsenalu jer su se oni odlučili za mene i želio sam s tim povratiti pouzdanje jer smatram da je ovo vrijeme da napravim iskorak.

ALI POSTOJALA JE MOGUĆNOST ODLASKA?
 - Ne, posebice kada razmišljate o tom hladne glave. Možda zvuči suludo, ali navijači Arsenala imaju već pjesmu za mene, a postoje tek 3 ili 4 igrača koji imaju svoje pjesme, a ovdje su već mnogo godina. Osjećam se poželjnim, svaki put kada igram na Emiratesu ili kada se odem zagrijavati čujem tu podršku.

DA, ALI JEDNA STVAR JE LJUBAV, A JEDNO JE DA OVOG LJETA MOŽDA ODEŠ SA NACIONALNOM SELEKCIJOM, A DA BI TO NAPRAVIO MORAŠ IGRATI..
 - Da jer se radi o Europskom Prvenstvu. Kada uđete u kolotečinu i ne igrate 5 ili 6 utakmica tada postanete nervozni, ali ako razmislite da ste se tek vratili nakon ozljede od dva i pol mjeseca i da sami znate da ste spremni, ali opet ne 100%... Sve to stavite na vagu i razmišljate s nogama čvrsto na zemlji, znate da je taj tko se za vas odlučio upravo Arsenal, te im to morate vratiti povjerenjem kroz rad i preokrenuti ovu situaciju. Ako to ostvarim, vrijedit će više, sama činjenica da sam se vratio nakon ozljede i da sam pomogao ekipi da ostvari ciljeve ostavit će bolji osjećaj nego da sam donio kukavičku odluku i otišao. Arsenal se okladio na mene i ne smijem ih iznevjeriti.

KLOPPU SI SE ISTO TAKO SVIĐAO... ZAŠTO NISI OTIŠAO U LIVERPOOL?
 - Da vas klub kao Liverpool voli je svakako ponos, ali moja odluka je bila da odem u Arsenal jer me Emery uhvatio za ruku i rekao mi da idemo zajedno. Klopp je odlilčan trener, ali morate vidjeti filozofiju svake ekipe. U ovom trenutku Liverpool nije momčad koja mi odgovara na taj način. No kada o vama pričaju veliki klubovi, to znači da stvari obavljate dobro.

KAKO BI DEFINIRAO SVOJ NOGOMET?
 - Ja sam nogometaš koji ima odličan pregled igre i mislim da u ovim godinama moram popraviti svoje defenzivne kapacitete. Sada svi treneri žele kompletne igrače, a prije je bilo dovoljno da imate samo kvalitetu u napadačkom dijelu. Sada su "desetke" gotovo nestale iz nogometa i morate biti kompletni. Ja radim i imam sposobnost odigrati posljednje dodavanje jako dobro.

MISLIŠ LI DA SE ZBOG TOGA SADA U IGRAČE POPUT TEBE I ISCA SUMNJA? SVODI LI SE SADA SVE NEKAKO VIŠE NA FIZIKALIJE I OKOMITOST NEGO NA KOMBINATORIKU?
 - To sve ovisi o filozofiji svakog trenera. Sada morate biti kompletni, fizikalije mroate imate s kvalitetom. No najteža stvar u nogometu je imati kvalitetu, fizikalije možete popraviti s radom i posvetom svakoga dana. I baš zato mislim da će mi Premier Liga donijeti mnoge stvari.

NEDAVNO SI JAVNO POHVALIO KROOSA. OSJEĆAŠ LI POSEBNO DIVLJENJE PREMA NJEMU?
 - Dvije godine sam bio u Madridu i slušao sam ga u svlačionici, svi žele igrati s njim. On je hladnokrvan nogometaš kojem u bitnim trenucima noge ne zadrhte i koji razumije nogomet kao nitko drugi i to ne samo s loptom. On je izuzetno inteligentan kod persinga i kod oduzimanja lopteSjećam se finala Lige Prvaka u Kievu. U prvom poluvremenu Liverpool nas je stavio pod vrlo visoki tempo, postojala je nervoza kod igrača poput Ramosa, Modrića, Cristiana,... Ali vidio sam da su Toni i Karim napravili razliku, oni su bili smireni, tražili su loptu. Uvijek ih želite imati u svojoj ekipi.

KAKO SADA GLEDAŠ NA MADRID KADA SI PROŽIVIO ONAKVU PROŠLU SEZONU?
 - Promjena Madrida u odnosu na godinu dana izgleda brutalno. Sada je to vrlo kompaktna momčad, možda su defenzivno bolji nego ofenzivno, ali to nije samo zato jer dobro rade braniči nego baš svi. Madrid zna da će uvijek zabiti jedan ili dva pogotka, ali ne primati pogotke u toliko utakmica kao ove sezone je dinamika koju moraju pratiti ako žele postati prvaci. Sada im ide jako dobro i nadam se da će tako i nastaviti.

SMATRAŠ LI DA BI ONDJE I TI MOGAO IGRATI?
 - Real Madrid je moj klub i ja pripadam njima. Odlučio sam otići s jasnom namjerom da igram i da budem protagonist u ekipi. Smatrao sam da ove sezone u Madridu vjerojatno ne bih dobio sve minute koje bih želio, tako da sam odlučio otići negdje igrati nogomet i uživati. Sezona je počela jako dobro, ali ozljeda je to sve unazadila, a sada se situacija mora preokrenuti.

JESI LI RAZMIŠLJAO O SVOJEM POVRATKU?
 - Sada o tom ne razmišljam i usredotočen sam na Arsenal. Samim tim ako ovdje stvari napravim dobro bit će prilika u Real Madridu.

MISLIŠ LI DA JE TEBI TEŠKO PRONAĆI EKIPU GDJE BI MOGAO ODIGRATI 40-50 UTAKMICA I ZASJATI NA PRAVI NAČIN?
 - Malo je španjolskih igrača koji odlaze u Madrid s 20 godina. Znate da odlazite u Klub gdje su zahtjevi maksimalni, da se tamo nalaze najbolji igrači na vašoj poziciji, ali to je korak koji nikada nećete požaliti u svojem životu. Ako volite Madrid, koji je najbolji Klub na Svijetu, morate otići. I kada donesete tu odluku, sada kada nisam tamo, opet mislim da sam odlučio ispravno. U te dvije godine nisam igrao u svemu onom što sam želio, ali na osobnoj i na nogometnoj razini sam mnogo napredovao. Znam da ove godine igram mnogo bolje zbog te dvije godine u Madridu.

PA GDJE ĆEMO GLEDATI CEBALLOSA SLJEDEĆE GODINE?
 - Nogomet se mijenja preko noći. Nadam se da ću sada uspjeti ostvariti ciljeve sa Arsenalom i tada ostvariti svoj san i igrati završnicu sa svojom nacionalnom vrstom.

KAKO GLEDAŠ NA LJETO? PREKO EUROPSKOG PRVENSTVA I OLIMPIJSKIH IGARA?
 - Da, to je moj cilj, želi igrati oba natjecanja. Zbog svoje ozljede nisam mogao ništa dva mjeseca i to mi možda čak može i pomoći i ako Bog tako odluči, možda dobijem pozive ovoga ljeta. Nisam pričao još s njima oko tog mogu li igrati za obje kategorije, ali imam jako dobar odnos sa Luisom de la Fuenteom i on zna da ja imam veliku želju da odem na Olimpijske Igre. Kada smo otišli na Europsko Prvenstvo U21, imali smo jasan cilj, a to je osvajanje, ali i drugi, a to su kvalifikacije na Olimpijske Igre. I kada je finale protiv Njemačke završilo, svi smo bili euforični, a on nas je spustio u svlačionici rekavši: "Dečki, sada ste prvaci Europe i ja sam jako ponosan na vas, proživljavamo san. Ali da bi zatvorili krug ostaje nam još jedna stvar, a to su Olimpijske Igre." I to je bilo to. Prošlo je dosta dugo vremena kako je Španjolska igrala Olimpijske Igre i osvojila ih.

S LUISOM ENRIQUEOM JE POČELA I TVOJA KARIJERA U ŠPANJOLSKOJ?
 - Izbornik mi je počeo vjerovati od prvog dana. Sjećam se prve utakmice Lige Nacija na Wembleyju protiv Engleske i nakon toga u Elcheu protiv Hrvatske, samo sam odjednom bio u igri. Nakon te utakmice sam ubilježio neke fotografije, kao i ono što je on rekao za mene na press konferenciji, da sam drugačiji igrač, da sam radio iste stvari kao i u kategoriji U21, pa i u svojim igrama za Betis, te u nižim kategorijama,... I to su slike kojih se sjetim kada mi ne ide dobro. Kada imate cilj odlaska na Europsko Prvenstvo, s takvim riječima izbornika, to je nešto što me motivira. Nadam se da ćemo i mi dobro završiti Premier Ligu, kako bih bio u opcijama za Europsko Prvenstvo, gdje opet imamo velika očekivanja.

JESAM LI U PRAVO AKO KAŽEM DA SMO NAJBOLJE VERZIJE S TVOJE STRANE VIJDELI U DRESU REPREZENTACIJE?
 - Pa, kada i ja razmišljam o tom mislim da je tako jer kada igrate za nacionalnu vrstu osjećate se važnim, to je filozofija koja mi odgovara i oko mene se nalaze igrače koji jednako dišu nogomet. Motivira me igranje za moju zemlju, što je najljepša stvar u nogometu. Da, mogao bih reći da je moja najbolja verzija bila u selekciji. Sa selekcijom U19 sam bio prvak i drugi (poraz u finalu), sa U21 sam prvak, ali i najbolji igrač. Zašto to sada ne bi ponovio sa seniorima?

TI BI PO PITANJU ODLASKA NA OLIMPIJSKE IGRE POPUNIO JEDNO OD 3 MJESTA ZA STARIJE OD 23 GODINE. ŠTO MISLIŠ O IGRAČIMA POPUT RAMOSA NA IGRAMA?
 - Mislim da su Olimpijske Igre za sve. U svoje vrijeme Neymar je za Brazil bio jedan od onih koji su imali više od 23 godine. Sada pričamo i o Mbappeu (iako on nije stariji), pa Salah sa Egiptom... To je natjecanje koje možete igrati jednom u svojem životu i svima je san igrati Olimpijske Igre. Razumijem da je tu nekoliko igrača visoke kvalitete koji žele ići. Ja bih volio da ide bilo tko od Španjolaca.

SA SETIENOM SI UVIJEK IMAO POSEBAN ODNOS. JESI LI MU ČESTITAO NAKON ŠTO JE PREUZEO BARCELONU?
 - Nisam imao priliku popričati s njim jer se sve dogodilo prebrzo. On je trener koji je uvijek sanja o treniranju Barcelone i njegova filozofija igre je DNK Barce. Mislim da će tamo odigrati veliku ulogu.

IMAŠ LI PRIJATELJA U SVIJETU NOGOMETA?
 - Mogao bih reći da imam. Ali na kraju krajeva svakog dana se natječete za poziciju, tako da nemate baš vremena toliko prijateljski gledati baš na sve. Kada radite svoj posao, tada je prijateljstvo s jedne strane i nogomet je s druge. Da, imam prijatelje, ali u ekipi ih je jako teško imati jer mislim da nije baš suklada s poslom kojeg radim.

JESI LI RAZMIŠLJAO O TOM ŠTO BI MOGAO RADITI KADA SE UMIROVIŠ?
 - Želio bih ostati povezan s nogometom, biti trener ili sportski direktor. Sve se zapravo svodi na kontrolu i to je stvar koja sve definira. Smatram da ona definira i samog igrača.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

OCJENE IGRAČA: F.C. Barcelona 0:0 Real Madrid C.F.

THIBAUT COURTOIS 6,5  - U svim svojim intervencijama je bio jako dobar, kod iznošenja lopte i raspucavanja isto tako, ali ne možemo reći da se nešto posebno naradio u tom nekom dijelu jer je obrana sjajno izgledalo, zajedno s njim na čelu. DANI CARVAJAL 5,5  - Dani je danas imao jako tešku bitku protiv Jordija Albe. U nekoliko navrata je izašao previše visoko u želji da presječe loptu, ali obično bi tada izvisili. Prema naprijed nije napravio previše, iako se našao u nekoliko prilika. Da je mogao bolje, mogao je svakako. RAPHAEL VARANE 7,5  - Varane je ovu utakmicu odradio na najvišoj mogućoj razini. Pokazao je kako se igra čvrsto, jako i rezolutno. Šteta što nisu dosuđena dva penala upravo nad njim, ali to sve je nogomet. Možemo reći kako je odradio strašan posao i kako je s ovom utakmicom nastavio jako dobru formu. SERGIO RAMOS 8,0  - Kapetan je bio najbolji onog trenutka kada se od njega to tražio. Sjajno je upravljao obranom, a u par intervencija je pokazao koliko je p

OCJENE IGRAČA: Real Madrid C.F. 2:2 Paris Saint Germain

THIBAUT COURTOIS 7,5  - Courtois je ponovno bio na vrhunskoj razini, iako je primio dva gola, za koja apsolutno nije kriv. Kod prvog gola nije mogao previše jer mu je smetao Varane, a kod drugog gola Sarabia je pogodio ono za što govorimo da se ne brani. U svim ostalim intervencijama, Courtois je bio na visini zadatka. DANI CARVAJAL 8,5  - Ponovno jedna maestralna partija Danija. U obrani je bio sjajan, posebice s tom novom dužnosti da zatvara sredinu u putanju kojom ide Mbappe. Uz to, imao je i novi zadatak u napadu, nije toliko išao po liniji, koliko je ulazio prema središnjem dijelu. Bio je i s udarcima opasan po gol PSG-a, tako da možemo kazati da je odigrao kompletnu utakmicu. RAPHAEL VARANE 6,5  - Greška koju je napravio je nažalost tako velika da će baciti dosta veliku mrlju na jedan dobar nastup u kojem se sjajno snašao protiv Icardija i Mbappea. Tu malu nesmotrenost je iskoristio mladi Francuz, a naš Rapha osim te greške nije imao više niti jednu. SERGIO RAMOS 6,5

OCJENE IGRAČA: Real Madrid C.F. 3:2 U.D. Levante

THIBAUT COURTOIS 6,5  - Iako je danas primio dva pogotka, bio je na razini u onom trenutku kada ga se najviše trebalo. Na samom kraju skinuo je udarac koji bi poravnao rezultat. Tokom utakmice bio je dobar u odigravanjima lopte ka svojim suigračima i nije imao previše posla. DANI CARVAJAL 7,0  - Možemo reći kako je Dani nastavio sa sasvim dobrim izvedbama s prošle utakmice. Pokazao je ponovno koliko je ključan u napadu jer smo prvi pogodak postigli na njegovu asistenciju. U obrani po njegovoj strani nije bilo previše propusta (pogodak je kolektivna greška). Jako dobra utakmica našeg Danija. RAPHAEL VARANE 7,0  - Iako Rapha nije upisao asistenciju ne možemo mu dati manje kredita. On je bio sjajan na današnjoj utakmice, a kod pogotka Mayorala nije mogao previše. Pratio je ono što je trebao pratiti. U svim ostalim duelima je bio sasvim solidan i nadajmo se da će tako nastaviti tokom sezone. SERGIO RAMOS 6,0  - Kapetan danas nije izgledao posebno sigurno. Napravio je nekoliko g